sobota, 11 kwietnia 2009

Jaja faszerowane pieczarkami

Jajka mogę jeść pod każdą postacią. Zawsze ilekroć siedzę przy stole zastawionym pysznościami, pierwsze co robię, to sięgam po dania z jajek. Wszelkie w majonezie, faszerowane itp, to moje ulubione przysmaki. Nie inaczej z jajkami faszerowanymi pieczarkami. Są pyszne. Może akurat do tych dodałam trochę za mało majonezu i masa za bardzo stężała, ale i tak były dobre.
Jaja faszerowane pieczarkami

Przepis na jaja faszerowane pieczarkami
  • 8 jajek
  • 30 dkg pieczarek
  • 1 cebula
  • majonez
  • masło do smażenia
  • koperek lub natka pietruszki
  • sól

Gotujemy jajka na twardo, obieramy i kroimy na pół. Wyjmujemy żółtka i mieszamy je z podsmażonymi na maśle drobno pokrojonymi pieczarkami i posiekaną cebulką. Dodajemy do tego majonez, koperek. Przyprawiamy do smaku solą i pieprzem. Wypełniamy masą białka.

Jaja faszerowane pieczarkami
Kuchnia Wielkanocna 22.III. - 25.IV.2009

10 komentarzy:

  1. Fakt, u mnie w domu tez faszerowane jajka byly czeszym gosciem; bardzo lubilam te z pieczarkami :)

    Wesolych Swiat! Pogodnych i baaardzo wiosennych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach jajeczka faszerowane!;-) U nas też dziś będą na śniadaniu;-) Pozdrawiam świątecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubie takie jajeczka:)

    Zdrowych, radosnych i spokojnych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie piękne!
    jakie pyszne na pewno :-)
    jutro będę faszerowac jajka,
    chyba skorzystam z Twojego przepisu.

    wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja podobnie ja ty uwielbiam jajka, mogę jeść je pod każdą postacią (no tylko jakoś surowe do mnie nie przemawiają ;) ) i o każdej porze dnia , bo w nocy śpię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrowych, radosnych i spokojnych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  7. Stasrznie dawno nie robilam! Dziekije za przpomnienie tego przepisu :)

    Wesolych Swiat!

    OdpowiedzUsuń
  8. Beo, te z pieczarkami, to moje ulubione:)...dziekuję:)

    Grumko, pewnie Twoje równie dobrze smakowały...:)...dziękuję:)

    Atino, i ja lubie, są pyszne...:)...dziekuję:)

    Asiejko, pyszne są, polecam:)...dziękuję:)

    Małgosiu, dziękuję:)

    Aga-aa, to z Ciebie też jajeczna dziewczyna;)

    Agatko, dziękuję:)

    Anoushka, przepis fajny jest, dziekuję:)

    Margot, dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń

Jest mi bardzo miło, gdy zostawiacie tu swoje komentarze i chociaż nie zawsze na nie odpisuję, to czytam je uważnie i dziękuję za wszystkie serdecznie :-)