czwartek, 2 grudnia 2010

Sałatka makaronowa ze słonecznikiem

Bardzo prosta, szybka i smaczna sałatka makaronowa ze słonecznikiem. Mało składników, nieskomplikowane przygotowanie. To właściwie makaron z jajkami i kukurydzą, ale dodatek ziaren słonecznika sprawia, że sałatka staje się bardziej wyrafinowana. Idealna do zrobienia "na szybko", dla gości i jako przekąska do pracy.




Przepis na sałatkę makaronową ze słonecznikiem

  • 1 szklanka drobnego makaronu ( u mnie małe muszelki)
  • 3 jajka, ugotowane na twardo
  • 1 puszka kukurydzy, odsączonej
  • 100 g pestek słonecznika
  • kilka łyżek majonezu
  • sól i pieprz

Makaron gotujemy wg przepisu na opakowaniu, na al dente, odsączamy i studzimy. Ugotowane jajka kroimy w drobną kostkę. Słonecznik prażymy na suchej patelni. Wszystkie składniki mieszamy razem w jednej misce, dodajemy majonez i doprawiamy do smaku.
Na podstawie przepisu z

12 komentarzy:

  1. Kukurydza! Oj tak, ta sałatka to zdecydowanie coś dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię z ziarnami:)
    A u mnie też dzisiaj sałatka ze słonecznikiem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. z prażonym słonecznikiem musi być pysznie;) uwielbiam sałatki z makaronem o tej porze roku

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna!
    A ja jestem gloooodna Ewenko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zobaczylam przepis kwadrans temu i... salatka juz sie chlodzi w lodowce :) naprawde blyskawiczna!
    oczywiscie nie bylabym soba, gdybym juz jej nie skosztowala -calkiem calkiem!

    OdpowiedzUsuń
  6. robie taka, ale bez slonecznika, a wiec nastepnym razem dorzuce pestek, zeby bylo co chrupac:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka pyszna ta salatka, a ja akurat glodna jestem..uhh nie moge patrzec ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. szybko i pysznie, na zimę idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zrobiłaś mi smaka na tą sałatkę. I zgadnij co dziś zaserwuję ? Hę ?

    Buźki ślę :DDD

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się. Dawno nie robiłam sałatki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję dziewczyny, że Wam się sałatka podoba:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Wlasnie zrobilam, wyszla mega pyszna :)
    Dodalam tylko do siebie troche cebuli, bo byla troche za mdla ;]

    OdpowiedzUsuń

Jest mi bardzo miło, gdy zostawiacie tu swoje komentarze i chociaż nie zawsze na nie odpisuję, to czytam je uważnie i dziękuję za wszystkie serdecznie :-)