czwartek, 17 kwietnia 2014

Sałatka jajeczna z paluszkami krabowymi

Bardzo prosta, zaledwie dwuskładnikowa sałatka z jajek i paluszków krabowych. Bardzo rzadko kupuje paluszki krabowe (surimi), ale kilka miesięcy temu spróbowałam sałatki jajeczno krabowej i tak bardzo mi posmakowała, że postanowiłam przepis odtworzyć. Moja wersja jest dość czosnkowa i z koperkiem, ale jeśli ktoś nie przepada za jednym i drugim można sobie oba te dodatki darować a sałatkę dosmaczyć jedynie sporą ilością pieprzu. Miłośnicy jajek polubią - tak jak i ja.






Sałatka jajeczna z paluszkami krabowymi


  • 5 jajek, ugotowanych na twardo, obranych, ostudzonych i pokrojonych w kostkę
  • 1 opakowanie paluszków krabowych (surimi), pokrojonych w plastry
  • 1 ząbek czosnku, posiekany
  • 2 łyżki posiekanego koperku
  • 1/2 szklanki majonezu, lub pół na pół majonezu z jogurtem greckim
  • sól i pieprz do smaku

 Jajka i paluszki krabowe umieszczamy w misce. Z majonezu, jogurtu, czosnku i koperku przygotowujemy sos, mieszając wszystkie składniki razem. Doprawiamy solą i pieprzem. Sosem zalewamy jajka i paluszki krabowe, mieszamy. Wstawiamy do lodówki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jest mi bardzo miło, gdy zostawiacie tu swoje komentarze i chociaż nie zawsze na nie odpisuję, to czytam je uważnie i dziękuję za wszystkie serdecznie :-)