wtorek, 5 kwietnia 2011

Sałatka z ryżem i szczypiorkiem

Czasami z obiadu zostaje mi ryż. Wtedy bardzo często wykorzystuję go do jakiejś prostej ryżowej sałatki. Dzisiaj jedna z nich. Nieskomplikowana i szybka. W sam raz na wiosenną przekąskę. Do sałatki z ryżem i szczypiorkiem można oczywiście wykorzystać groszek mrożony lub świeży, będzie wtedy jeszcze lepsza, ale tu najszybsza wersja.
Sałatka z ryżem i szczypiorkiem

Przepis na sałatkę z ryżem i szczypiorkiem

  • 2 szklanki ugotowanego ryżu
  • 4 jajka, ugotowane na twardo i posiekane
  • 1 pęczek szczypiorku z cebulką, posiekany
  • 1 puszka zielonego groszku, odcedzony i wypłukany
  • kilka łyżek majonezu
  • sól i pieprz do smaku

Wszystkie składniki  wkładamy do miski i dokładnie mieszamy. Odstawiamy do lodówki.

11 komentarzy:

  1. bardzo smaczny pomysl na wykorzystanie pozostalego ryzu, ja tez robie taka salatke:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczypiorek kojarzy mi się z wiosną..
    Wspaniała wiosenna sałatka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie zrobię taką sałatkę gdy następnym razem zostanie mi ryż z obiadu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Proste, szybkie i na pewno pyszne ;) Idealne na wiosenne dni! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo prosta i do tego ze składników które praktycznie zawsze mam w domu...Na pewno wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna sałatka, wypróbuję jak zostanie mi ryż z obiadu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ta sałatka:) Moze spróbuję kiedyś?
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  8. pomyliłam groszek z orzechami i w tej wersji zrobię, a co! eksperymenty to moja domena ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam do zabawy http://pieczarkamysia.blox.pl/html : )
    Pozdrawiam pieczarkamySia

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo, ale to bardzo, dziękuję za komentarze:))

    OdpowiedzUsuń

Jest mi bardzo miło, gdy zostawiacie tu swoje komentarze i chociaż nie zawsze na nie odpisuję, to czytam je uważnie i dziękuję za wszystkie serdecznie :-)