sobota, 19 marca 2011

Konkurs z Herbacianym Ogrodem w tle


Ciekawi mnie czy pijecie owocowe herbatki? Ja tak. Ale robię to bardzo nieregularnie. Zazwyczaj kiedy jest zimno lub kiedy zdrowy rozsądek nakazuje odstawić kawę, albo kiedy nudzi mi się monotonna czarna herbata. Mam wtedy taką małą odmianę. Kubek gorącego naparu z suszonych owoców. Tak, to musi być kubek i to zawsze ten sam:)

Herbatki Herbapolu znam już od bardzo wielu lat. To właśnie firma Herbapol ufundowała dla Was 2 zestawy wspaniałych owocowych herbat. Jeden zestaw zawiera 4 pudełka a w nich herbatki z maliną, maliną i dziką różą, truskawką i wanilią oraz niezastąpioną miętą.

Jeden z tych zestawów może być Twój! Wystarczy, że w komentarzu napiszesz, czy pijesz takie herbatki. Rozwinięcie odpowiedzi mile widziane:) Oczywiście, będę jeszcze Cię musiała potem wylosować;)
Na komentarze czekam do najbliższego wtorku, 22 marca, do godziny 24.00. W dniu następnym wylosuję dwie osoby, którym firma Herbapol prześle herbatki.
Bardzo proszę komentatorów, którzy nie mają swoich blogów o podanie w komentarzach adresów mailowych, które w razie wygranej, pozwolą szybko mi się z Wami skontaktować:)


22 komentarze:

  1. ja jestem herbatolubna - w ciągu dnia wypijam około 5 szklanek tego naparu! prym wiedzie zielona, ale jest także miejsce na owocowe, miętowe i zwykłe, z cytryną :)
    pozdrawiam, Aneta :)

    marielle@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Pijemy herbatki Herbapolu razem z moim 1,5-rocznym synkiem :) Obowiązkowo na śniadanie - rumianek, malina z dziką różą albo malina z żurawiną :) Ja jeszcze dodatkowo delektuję się miętą!

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej lubić pić zielone herbaty,a z ziołowych ostatnio mięta mi posmakowała.Dzieci polubiły waniliowo-truskawkową,normalnie jest u nas w domu hitem.Pozdrawiam:)
    aneta.sg
    astyczkiewicz@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam!
    Uwielbiam herbatki i piję wszystkie jej gatunki, również te owocowe Herbapolu - z nich najbardziej lubię malinę i żurawinę :)
    Pozdrawiam Karolina

    ciapeczka2@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. prawdę mówiąc ostatnio sama robię mieszanki herbaciane z czarną herbatą - te najbardziej mi smakują, owocowe - rzadko...

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie herbatki. Szczególnie z różą i hibiskusem. A jak gdzieś jeszcze jest suszone jabłuszko to w ogóle pychotka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pijam herbatę jabłkową z dodatkiem cynamonu, truskawkową z dodatkiem wanilii, rumiankową wzbogaconą o miód, a także najprostszą melisę lub miętę.

    Ala
    aa.zienko@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja często pijam owocowe herbatki, najbardziej uwielbiam truskawkową z wanilią.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo często piję owocowe herbaty, szczególnie zimą :)W ogóle zimą piję więcej herbat, wiosną i latem więcej wody:)
    Lubię mnóstwo takich owocowych herbatek i często kupuję różne, żeby mi się nie znudziły;)
    Aktualnie mam: wiśniowo-malinową, malinową, zieloną z melisą i limonką oraz magic moments (taką z rumem, cynamonem..) :)

    Pozdrowienia Ewenko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam! szczególnie malinową:) mógłbym je pić codziennie:)
    Krzysztof (krzysiek894@vp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wprost uwielbiam herbaty. I to przeróżne!Owocowe, czarne z dodatkami owocowymi, zielone z owocami a nawet czerwoną lubię :) Nie wyobrażam sobie życia bez herbat. Podobno wysuszają organizm, ale nic nie poradzę na to, ze je uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczywiście, że pijam i to niemal wyłącznie Herbapolu (chociaż ostatnie opakowanie malinowo-żurawinowej do picia się nie nadawało, coś zepsuli) ^^.

    OdpowiedzUsuń
  13. herbaty nie odmawiam nigdy, w zasadzie to pijam je przez caly dzien:zielone, owocowe- wszystkie kombinace smakowe dozwolone :]

    nijlen

    OdpowiedzUsuń
  14. Od dobrych kilku lat pijam w zasadzie wyłącznie herbaty smakowe: owocowe, kwiatowe, aromatyzowane w inny sposób, ale też białe, zielone czy ziołowe. Bez żadnych dodatków typu cukier, imbir, cytryna..
    Bo dzień bez herbaty jest dniem straconym! :)
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  15. u mnie są tylko owocowe, zielone i białe :) ulubione to wszelkiej maści malinowe i do tego jeszcze sok albo miód :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piję przede wszystkim owocowe. Z herbapolu piłem tą truskawkową z wanillią i jest super.
    adamgorski1979@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Jako wielbicielka kawy, dość rzadko pijam herbatę zimą. Za to w okresie wiosenno - letnim, z herbat owocowych o różnych smakach przygotowuje napoje. Dodaje dużo soku z cytrynu i chłodzę w lodówce. Pycha i gasi pragnienie.

    OdpowiedzUsuń
  18. od jakiś dwóch miesięcy pijam tylko herbaty. uwielbiam zwykłą z cytrynką i miodkiem, różne owocowe, jak i zieloną, której niestety nie mogę pić za dużo nie mogę.i jestem- tak myślę- w tej dobrej sytuacji, że jako wielbicielka herbat mam "pod nosem" herbaciarnię...a filiżanka dobrej herbatki z kawałkiem szarlotki-bezcenne...

    OdpowiedzUsuń
  19. takie herbatki sobie popijam i przyznaje, ze pije ich duze ilosci i rozne rodzaje: owocowe, czarne aromatyzowane, zielone... po prostu uwielbiam herbate:)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja pijam przeważnie białe lub zielone,a owocowe przygotowuję moim dzieciom.Najbardziej lubią malinową lub truskawkową:)
    styczkiewiczi@wp.pl
    Irena

    OdpowiedzUsuń
  21. Gdzie Ci mężczyźni prawdziwy tacy ,którzy robią truskawkową herbatę po pracy .Wysławiają się bez kłopotu i nie śmierdzi im z gębowego wylotu .
    Klatę regularnie depiluje i blog Raspberriscream obserwuje .Opuszcza za sobą klozetową deskę i potrafi odczytać na teście ciążowym kreskę .Zna się na marka i wie ,że Herbapol nie nowa zmywarka .Wie ,że beka się pod stołem i nie ogląda babki drożdżowe na blogu gołe :).Choć aparatu nie ma bo każda klisza by się na moim starym prześwietliła ale strawberry z Herbapolu bym nie pogardziła.

    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo serdecznie dziękuję wszystkim za komentarze i udział w konkursie:)
    Wylosowałam Karolinę(ciapeczka2) i Anetę(marielle) i bardzo Wam gratuluję!
    Na oficjalne rozwiązanie konkursu zapraszam tutaj:
    http://raspberriescream.blogspot.com/2011/03/colcannon-czyli-ziemniaczano-kapusciane.html

    OdpowiedzUsuń

Jest mi bardzo miło, gdy zostawiacie tu swoje komentarze i chociaż nie zawsze na nie odpisuję, to czytam je uważnie i dziękuję za wszystkie serdecznie :-)