środa, 16 marca 2011

Masło czosnkowe

Masło czosnkowe. Lubimy je wszyscy. Dodane do pieczonych ziemniaków czy świeżego pieczywa jest pyszne. Ja dodam je do pewnej potrawy, na którą przepis już wkrótce...
Masło czosnkowe

Masło czosnkowe
  • 100 g masła, miękkiego
  • 4 duże ząbki czosnku
  • 2 łyżki posiekanej natki pietruszki
  • szczypta soli morskiej

Wszystkie składniki wkładamy do miseczki i dokładnie mieszamy. Można zrobić to również za pomocą  blendera. Gdy nie używamy od razu, schładzamy w lodówce.

19 komentarzy:

  1. ale pyszności. idealne do grzanek z bagietki;)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam wszystko co związane z czosnkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie masełko! najlepsze solo z chlebem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. proste, acz charakterne ;) idealne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam masło czosnkowe! Nie dodaję pietruszki, ale spróbuję i tak!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię. już widzę je na świeżym razowcu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam masło czosnkowe, czy też czosnek sam w sobie. Rozsmarowane na kromce świeżego pieczywa... Pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Masełko czosnkowe i jeszcze z pietruszką! Podoba mi się :))
    Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojj, jak ja lubię masło czosnkowe...szczególnie jak nie muszę nigdzie później wychodzić :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam! Wprawdzie jest troche, hmm, klopotliwe towarzysko, ale co tam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam masło czosnkowe .. często używam do różnych zapiekanek.. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ach! na kromeczkach bagietkowych, z zapieczoną kołderką serową... poezja smaku!

    OdpowiedzUsuń
  13. idealnie do pieczonych ziemniaczkow lub swiezego chrupiacego chleba mmm :) Pychota :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. mmm... lubie takie smakowe maselka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jeszcze do grillowanej bagietki dodaję takie masełko. :) Ale i tak najpyszniejsze w pieczonych ziemniaczkach. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mnie masło czosnkowe dozwolone jest w każdej ilości! uwielbiam! zwłaszcza z grzaneczką:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Panna Malwina, o tak idealne:))

    Karolina, ja też nie mam nic przeciwko czosnkowi:))

    Paula, a jeszcze jak chleb jest świeżutki!...:))

    Magda, zgadza się!...:))

    Kubełek Smakowy, z pietruszką bardziej kolorowo i zdrowo;))

    Kaś, no i mnie nie trudno to sobie wyobrazić:))

    Zayton, ja też czosnek we wszystkim, no może za wyjątkiem słodkości;))

    Majanko, zawsze to kolorowiej z pietruszką:))

    Arven, no na śniadanie, to troszkę niekomfortowe jest;))

    Maggie, no pewnie, co tam;))

    Grażyna, do zapiekanek, to świetna rzecz:))

    Kini, o tego nie próbowałam:))

    Madleine, chlebek i ziemniaki, to chyba najidealniejsze towarzystwo dla takiego masełka:))

    Aga, ja i zwykłe lubię, ale smakowe, to dopiero jest pycha!...:))

    Małgosia, o tak, w pieczonych ziemniakach to jest dopiero pycha!...:))

    Młynki w kuchni, ja też nie mam nic przeciwko każdej ilości;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ewenko, do powyzszych skladnikow dodaj sporawy chlust dobrego koniaku, whisky lub z braku poprzednich po prostu czystej wodki.
    Czynie to juz od wiekow. Pozdrawiam Grazyna

    OdpowiedzUsuń
  19. Grażynko, chętnie wypróbuję:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Jest mi bardzo miło, gdy zostawiacie tu swoje komentarze i chociaż nie zawsze na nie odpisuję, to czytam je uważnie i dziękuję za wszystkie serdecznie :-)